perjantaina, huhtikuuta 07, 2006

Keskusteluista poimittua

Näin miehet esittelevät itsensä:
Olen tässä tehnyt n. 10 vuoden otannalla mielenkiintoisen havainnon; joka ikinen tapaamani heppu luettelee ensi sanoikseen ammattinsa, omaisuutensa tai muut meriittinsä.. Keskustelun avaus kanssani sujuu tyyliin "mulla on x hehtaaria metsää", "Olen muuten varsinaisesti kouluttaja","Mulla on omistusasunto Eirassa", "Omistan kultasepänliikkeen" yms. Olisi ihan vaihtelun vuoksi kiva kuulla edes etunimi ensin. Täytyypä todeta, arvon herrat, että olen hiukan ulalla ja useimmiten myös täysin hämmentynyt(mitä ihmettä tuollaisiin reploihin muka pitäisi osata sanoa?!? "Tosi kiva?" "Ooh.. Olen ihailusta mykkänä.." "Kaadun jalkojesi juureen..":))näistä smallari-yritelmistä. Mitä ihmettä te kuvittelette minulle tuolla tavoin viestivänne?
Hutsujen menestys miesmaailmassa:
Tuttavani on parikymppinen nainen, seurustelee (aina silloin kun ei jätä miestään "etsiäkseen itseään") mutta käytös osoittaa kaikkea muuta.

Nainen on ylipainoinen, ihan tavallisen näköinen (pitää kyllä itseään kauniina ja tuo sen esille), hieman "äijä" ja käy usein baarissa. Hän puhuu miehistä avoimesti "panoina" ja ketoo, kuinka on taas antanut sille ja sille tyypille. Hän iskee netistä seuraa ja nai näiden miesten kanssa heti ensimmäisenä iltana. Hän on myös kuulema ollut kahden nettideitin kanssa sängyssä yhtä aikaa ja muuta yhtä vauhdikasta.

Olen kuunnellut näitä hänen kehujaan nyt jo liian kauan, enkä voi kuin ihmetellä, miten hänen miehensä katsoo moista touhua. Ei taida jätkä tajuta mitään, mutta minkäs teet, kun on aina töissä.

Nainen pitää itseään "mahtavana seksijumalattarena" ja muistaa mainita, kuka häntä milloin ja missäkin "yritti". Hän antaa ymmärtää ja sitten kun joku vonkaa, hän kertoilee, kuinka on taas ollut iskuyritysten kohteena. Viimeinen niitti oli se, kun hän oli eksynyt erään exäni kanssa samoihin pippaloihin. Hän tiesi ja tietää tasan tarkkaan, mikä suhteeni tuohon mieheen oli, ja kuinka ollakaan, seuraavana aamuna sain yksityiskohtaisen selvityksen siitä, kuinka hän oli "armeliaasti" ottanut exäni viereensä nukkumaan pois humalaansa ja kuinka exäni oli "vongannut" häntä epätoivoisena. Olin sanaton.

Ja miksi hän ei saa huonoa mainetta flirtatessaan ja painiskellessaan pitkin kaupunkia, vaikka oma mies on olemassa? Kertokaa, miehet, miten tällainen tapaus voi olla niin "kuumaa" kamaa?

Ei kommentteja: