torstaina, lokakuuta 06, 2005

Jos elämä tuntuu...

...puuduttavan köyhältä, voi lukea Outi Alasen kirjoituksia.
"Monet ovat kertoneet, että ovat käyneet nettisivuillani. Ihmettelevät, miksi teen tällaista. Olen kuulemma idiootti ja tullut hulluksi. Kehoittavat poistamaan sivut. Mitä vittua? Jos joku kehtaa väittää minulle, että sivuni ovat hullut ja puhun siellä pelkkää paskaa, niin tervetuloa puhumaan siitä kasvotusten kanssani (Paitsi teidän käteenvetäjien, jotka suurimmaksi osaksi käyvät sivuillani herkkulaatikkoni näkemisen toivossa). Käydään vaikka yhdessä kohta kohdalta läpi jokainen tekstinpätkä. Yllätykseksi, kun keskustelumme on jatkunut sivuistani, niin käykin ilmi, että ihmiset eivät lue tekstejäni, paitsi ehkä sinä, NYT-liitteen toimittaja. Nimeäsi en tiedä. Ja aloitit nettisivujeni arvostelun sillä, että ikäänkuin olettaisin, että ihmisten tulisi tietää kuka minä olen. Haista sinä huora vittu. Kerrataan vielä:

Aloitin tekemään sivujani vain itseäni, ja ainoastaan itseäni varten. Ja mielestäni se on teidän ongelmanne ainoastaan, jos eksytte minun, "väärinymmärretyn neron", sivuille. Tässä joukossahan tuntee itsensä jopa älykkääksi. ""

Ei kommentteja: