lauantaina, marraskuuta 22, 2003

Tony Halme: Aforismit

Mikä on se, joka menee kehään pystysuorassa ja tulee pois vaakasuorassa?
Väärin, se en ole enää minä, sillä olen lopettanut nyrkkeilyn.

Miksi jouduin köyhyysloukkuun lopetettuani nyrkkeilyn?
Minun oli yhä vaikeampi saada sponsoreiden mainoksia kengänpohjiini.

Mitä yhteistä on nyrkkeilijällä ja kansanedustajalla?
Nyrkkeilinä sain turpiin fyysisesti, kansanedustajana henkisesti. Kummassakin saan siis turpiin.

Ny-ny-nyrkkeily o-o-pettaa pu-pu-heissaan Kä-kä-kärsivällisemmäksi.

Kun on sata milliä takataskussa niin kelpaa naisille vaikka jätkä olisi kuin Notre Damen kellonsoittaja.

Kerran melkein tyrmäsin yhden vastustajan, mutta kesken lyönnin tuli vastatuuli.

Minä kannatan tasa-arvoa urheilussa - minunkin tulisi joskus saada lyödä takaisin.

Mitään en oo ottanu, en yhtään mitään. Kyselkää talonmieheltä.

Aforismikirjarahoilla ostan tamppoonin. Sen kanssa kun nääs pystyy harrastamaan mitä tahansa tahansa urheilua.

Minä seison aina sanojeni takana, paitsi nyrkkeillessäni makaan niiden alla.

Jos autossa on neekeri, manne ja arabi, niin kuka ajaa?
Minä ajan...ne maasta pois.

Miten Abu Babun ja Pingo Pongon erottaa toisistaan?
Lähettämällä ne vuorokoneilla eri puolille maapalloa.

Jos mä joudun poseen, vaihdan tatskaani tekstin: "Sex it, I am lonely."

Ei kommentteja: